MENU
W 2023 pierwszy raz przeczytałem skrypt do filmu instruktażowego dla producenta gier planszowych. Od pierwszego nagrania wiedziałem, że mikrofon i praca „dziupli lektorskiej” mi pasuje. Postanowiłem zbudować własne studio. Zacząłem też szkolić się w emisji głosu, aby móc świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Od tego czasu można usłyszeć mój głos w filmach explainerowych, tutorialach czy w relacjach z rajdów samochodowych. W 2025 roku usłysz mnie w niektórych relacjach na kanale Motowizja.
Przyjmuję zlecenia w następujących realizacjach:
Radio: reklama.
Telewizja: reklama, billboard sponsorski, voiceover.
Internet: reklama i narracja na media społecznościowe czy strony www.
Inne: audiobooki, filmy instruktażowe dla firm, komunikaty IVR.
Demo narracyjne
Demo reklamowe
Cennik
Radio:
Reklama do 60s w rozgłośni lokalnej: od 100 PLN.
Reklama do 60s w rozgłośni ogólnopolskiej lub w sieci rozgłośni lokalnych: od 500 PLN.
Telewizja:
Telewizja lokalna lub tematyczna, reklama do 30s: od 100 PLN.
Telewizja ogólnopolska, reklama do 30s: od 800 PLN.
Ceny zawierają koszty nagrania oraz prawa autorskie na rok. Istnieje możliwość przedłużenia praw autorskich na kolejny rok. Koszt przedłużenia praw autorskich to 50% ceny pierwszego roku emisji.
Internet
Reklama: od 200 PLN dla bezpłatnej kampanii. Płatne kampanie do indywidualnej wyceny.
Inne realizacje niewynikające z poniższej części Narracja - do indywidualnej wyceny
Narracja:
Prezentacje multimedialne, filmy szkoleniowe, instruktażowe itp.: pierwsza strona: 180 PLN, druga strona: 140 PLN, kolejna strona: 80 PLN. Jedna strona to 1800 znaków ze spacjami.
Zapowiedź telefoniczna IVR, infolinie itp.: pakiet do 6 komunikatów: 300 PLN. Kolejny komunikat: 50 PLN:
Audiobook: pierwsza godzina gotowego nagrania: 300 PLN. Każde kolejne 15 minut gotowego materiału: 50 PLN.
Proces realizacji:
1) Kontakt e-mail. Napisz proszę, jakiego nagrania lektorskiego potrzebujesz. Możliwe, że potrzebujesz nagrania niewymienionego w cenniku. Nie wahaj się zapytać, przygotuję indywidualną wycenę.
2) Wycena, podanie terminu realizacji. Przy "szybkich projektach" może to być mniej niż 48 godzin. Wszystko zależy od ilości materiału.
3) Twoja akceptacja warunków.
4) Przygotowanie nagrania, wysłanie nagrania do zleceniodawcy, akceptacja nagrania.
5) Płatność.